بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

unique power

 

سلام به دوستای گلم  که هیچوقت منو تنها نمی ذارن

ممنون به خاطر کامنتای قشنگتون .........

ببخشید اگه یه کم دیر اپدیت کردم .........اخه هنوز تو جو عید  مونده بودم.....

این بار با یه شعر از فروغ فرخزاد آپیدم..

امیدوارم خوشتون بیاد .........خودم که خیلی این شعرو دوست دارم

اگه خوشتون نیومد حتما تو نظراتتون بهم بگین که بهش بگم.............

 

 

 

از تنگنای محبس تاریکی

از منجلاب تیره این دنیا

بانگ پر از نیاز مرا بشنو

آه ای خدای قادر بی همتا

 

یکدم ز گرد پیک من بشکاف

بشکاف این حجاب سیاهی را

شاید درون سینه من بینی

این مایه گناه و تباهی را

 

دل نیست این دل که به من دادی

در خون تپیده ((آه)) رهایش کن

یا خالی از هوی و هوس دارش

یا پای بند مهر و وفایش کن

 

تنها تو آگهی و تو میدانی

اسرار آن خطای نخستین را

تنها تو قادری که ببخشایی

بر روح من صفای نخستین را

 

آه ای خدا چگونه تو را گویم

کز جسم خویش خسته و بیزارم

هر شب بر آستان جلال تو

گویی امید جسم دگر دارم

 

از دیدگان روشن من بستان

شوق به سوی غیر دویدن را

لطفی کن ای خدا و بیامرزش

از برق چشم غیر رمیدن را

 

عشقی به من  بده که مرا سازد

همچون فرشتگان بهشت تو

یاری به من بده که در او بینم

یک گوشه از صفای سرشت تو

 

یک شب  ز لوح خاطر من بزدای

تصویر عشق و نقش فریبش را

خواهم به انتقام خطا کار ی

در عشق تازه فتح رقیبش را

 

آه ای خدا که دست توانایت

بنیان نهاده عالم هستی را

بنمای روی و از دل من بستان

شوق گناه و نفس پرستی را

 

راضی مشو که بنده نا چیزی

عاصی شود به غیر تو روی آورد

راضی مشو که سیل سرکشش را

در پای جام باده فرو بارد

 

از تنگنای محبس تاریکی

از منجلاب تیره این دنیا

بانگ پر از نیاز مرا بشنو

آه ای خدای قادر بی همتا