بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

گل

سلام

این شعر و این گلها رو تقدیم میکنم به دوستای خوبم که محبت می کنن و نظر میدن

امیدوارم همیشه موفق وشاد باشین 

خیلی دوستون دارم

 عزیزم.......

بگو که گل نفرستد کسی به خانه من

که عطر یاد تو پر کرده آشیانه من

تو چلچراغ سعادت فروز بخت منی

به جای ماه, تو پرتوفشان به خانه من

عزیزم......

به شوق روی تو من زنده ام خدا داند

برای زیستن اینک تویی بهانه  من

کوچه های عاشقانه

 

 منو عاشقونه بشناس          

 

                منو از دوباره بشناس

 

                              منو با دلی که جز تو

  

                                      چاره ای نداره بشناس  

  منو پر کن از بهونه

 

               تازه کن مثله جوونه

 

                          رد کن از ا ین همه بن بست

 

                                        کوچه های عاشقونه

 من به تو دل داده بودم  

 

                  قلب تو پناه من بود

 

                             تو ندونستی عزیزم   

 

                                         عشق تو گناه من بود

 منو نشناختی هنوزم

 

                  من گل باغ تو بودم

 

                           منو از شاخه شکستی   

 

                                      من که غمخوار تو بودم

 منو با گلایه بدکن

 

                  اشک چشمامو رصد کن

 

                             منو از مدار شوم این 

 

                                           شب همیشه رد کن

  ای طراوت بهاری

 

                 عطش همیشه جاری

 

                            واسه من عین نیازه

    

                                      هر چی داری و نداری