بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

غم

از درد غمت ای نازنین عزم سفر می کنم

 

قبله خود بعد از این سوی دگر می کنم

 

می روم و می برم داغ جفایت با خویش

 

هجر و وصال تو را خاک بر سر می کنم

 

تا نخورد دیگری باز فریب تو را

 

در همه جا از غمت غلغله سر می کنم

 

قصه جور تو را ای بت نا اشنا

 

با دل پر غصه و دیده تر می کنم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی اکبر عطائی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://afghancomputer.blogsky.com

سلام .......
مطالبت همیشه قشنگ تر از قبلی هاست

سلطان غم یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://manwa-delam.tk

ز دام سینه ام، دل می گریزد
گل من، دیگر از گل می گریزد

مده پندش، که این دیوانه ی عشق
زنیرنگ تو عاقل می گریزد

چنان موج هراسانی شب و روز
ز دریا و ز ساحل می گریزد

ز هر قیدی به جز بند محبت
بود هر چند مشکل می گریزد

هم از خصمان عاقل، می هراسد
هم از یاران جاهل، می گریزد

چه سازم با دل دیوانه ی خویش
ز من هم گاه، این دل می گریزد

من آپم منتظر حظور سبز تان هستم

نگار دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام چطوری من نگارم
خیلی جالبه باور کن
امیدوارم مثل گوشیهای صایران هر روز بهتر از دیروز بشه
خوب موفق باشی

فرزان سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ http://car4u.mihanblog.com

مریم جان سلام از لطفت ممنونم من هم شما رو لینک کردم راستی می تونم ازت یه سوال کنم

معصومه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام مریم جون
خوبی
وبلاگت خیلی خوشگله
مخصوصا قالبش
امیدوارم موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد