بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

دوستت دارم

بهت نمیگم  دوست دارم.قسم

میخورم که دوست دارم

بهت نمیگم هر چی بخوای بهت

میدم.چون همه چیز من تویی

اگه یک روز چشات  پر از

اشک شد دنبال شونه ای گشتی 

تا گریه کنی.صدام کن.قول نمیدم

اشکا تو پاک کنم. منم با هات

گریه میکنم

اگه دنبال  مجسمه  سکوتی گشتی

تا سرش داد بزنی صدام کن

قول میدم ساکت بمونم

اگه دنبال خرابه ای گشتی  تا نفرت  رو در اون  دفن کنی.

صدام کن قلب من تنها خرابه وجود توست

اگه یک روز  صدات کردم که بهت نیاز دارم

بهم نگو کجایی

فقط  یک لحظه چشما تو ببند  و بهم فکر کن

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر عطائی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ http://afghancomputer.blogsky.com

سلام مطالبت خیلی خیلی قشنگ شده ...... ادامه بده

سلطان غـــــــــم سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ب.ظ


مهربانا از دیدگان خیس و بارانی ام و از گلبرگ طلایی و پاییزی جانم،جاده ای از نیایش های سبزرا به سوی آسمان عشقت نثار می کنم تا با سبدی از شکوفه های تبسمت، نگاه مهر آفرینت، امید و عشق و رستگاری مؤمنانت رادر قلب من جاودانه سازی

دوست عزیز که به کلبه تنهائی من سر زدید بازم بیائید

موفق باشید خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد