بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

بهترین بهانه

واسه پرواز شب من بهترین بهانه ای تو .... تا که بشکنم سکوت و بهترین ترانه ای تو

بارون

بارون و دوست دارم هنوز

 

چون تو رو یادم میاره

 

حس می کنم پیش منی

 

وقتی که بارون می باره

 

بارون و دوست دارم هنوز

 

بدون چتر و سر پناه

 

وقتی که حرفای دلم

 

جا می گیرن توی یه آه

 

شونه به شونه می رفتیم

 

من و تو تو جشن بارون

 

حالا تو نیستی و خیسه

 

چشمای من و خیابون

 

بارون و دوست داشتی یه روز

 

تو خلوت پیاده رو

 

پرسه پاییزی ما

 

مرداد داغ دست تو

 

بارون و دوست داشتی  یه روز

 

عزیز هم پرسه من

 

بیا دوباره پا به پام

 

تو کوچه ها قدم بزن

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزان یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://car4u.mihanblog.com

webloge khobi dari be man ham sar bezan dar morede tabadole link hamnazaret chie

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد